Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Τι θα γίνει με το ΛΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ (ΛΑΠΚΑ);




Επιστολή στον εκδότη των Μαστιχοχωρούσικων Νέων έστειλε ο εμπνευστής του ΛΑΠΚΑ καθηγητής Ηλίας Φιλιππίδης την οποία δημοσιεύουμε.
                                             Γλυφάδα, 30 Δεκεμβρίου 2016
Αγαπητέ κε Κανάριε,
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα.
Κατ΄αρχάς θέλω να σε ευχαριστήσω για την συνεργασία μας και την υποστήριξή σου στην ιδέα και τον σχεδιασμό μου, προκειμένου να ιδρυθεί το ΛΑΠΚΑ.
Δεν ανέλαβα την προεδρία σκοπίμως, προκειμένου να πάρει την θέση αυτή ένας εντόπιος και να συμβάλλει στο δέσιμο του ΛΑΠΚΑ με την τοπική κοινωνία και την ευρύτερη κοινωνία της Χίου.
Αυτό ήταν το λάθος μου. Όλο το βάρος της προετοιμασίας των εκδηλώσεων έπεσε σε σένα. Βεβαίως δεν μπορώ να παραβλέψω και την συμμετοχή του άξιου εκπαιδευτικού Γεωργίου Σφήκα. Χάρηκα μαθαίνοντας, ότι εξελέγη πρόεδρος του Προοδευτικού Ομίλου Καλαμωτής. Του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.
Ευτυχώς το λάθος μου διορθώνεται. Στην επόμενη φάση θα αναλάβω αναγκαστικά εγώ την προεδρία.
Τι θα γίνει όμως με το ΛΑΠΚΑ.                                                   Γιαυτό θέλω να ενημερώσω τους φίλους μας ότι:
α. το ΛΑΠΚΑ θα αναβαθμισθεί και θα διευρυνθεί γεωγραφικά. Όλα τα άλλα θα εξαρτηθούν από την σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου. Τα πρόσωπα θα είναι της επιλογής μου με βάση την αξία τους.
β. η επιστήμη καθώς και η πατριωτική και δημοκρατική ιδεολογία της ΕΛΛΗΝΟΛΟΓΙΑΣ, θα αποτελεί τον κορμό της προσφοράς και του νέου θεσμού.
Θεωρώ στοιχειώδη υποχρέωσή μου, να θέσω τις γνώσεις μου, τις διεθνείς μου εμπειρίες και την φλόγα της ψυχής μου στην υπηρεσία ενός ΟΡΑΜΑΤΟΣ, που είναι:
  • η αναπαραγωγή της ελληνικής ταυτότητας, τόσο σε ατομική όσο και σε συλλογική βάση
  • η συσπείρωση της Χιακής κοινωνίας και η συμβολή στην άνοδο της ποιότητας της κοινωνικής συμπεριφοράς των ανθρώπων και                                                        η συνειδητοποίηση από τον μέσο Έλληνα των προϋποθέσεων εξασφαλίσεως του Ελληνικού μέλλοντος.
Εννοείται χωρίς καμμία απολύτως εξάρτηση ή έστω επιρροή από τα πολιτικά κόμματα, τα σημερινά ή τα μελλοντικά στον αιώνα τον άπαντα!
Μόλις έχω νεότερα, θα επανέλθω.
                  Με φιλικούς χαιρετισμούς και ευχές
                               ΗΛΙΑΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ
                                                                                                       
-
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου