Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Έγινε η εκταφή των Ιερών Λειψάνων της Ηγουμένης της Παναγίας Βοήθειας, Βρυαίννης




Πρίν μία εβδομάδα με εντολή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Χίου  κ. Μάρκου έγινε η εκταφή των Ιερών Λειψάνων της Αγίας Μορφής, της Ηγουμένης της Παναγίας Βοήθειας, Βρυαίννης από τον Ιερό τάφο στο κοιμητήριο της Μονής,  όπου ήταν  11.5 χρόνια  από της 10  Φεβρουαρίου 2005.

Την Μακαριστή Ηγουμένη Βρυαίννη την γνώρισα πριν 25 χρόνια, συνοδεύοντας τον αείμνηστο τ. Υπουργό Ισίδωρο Μαυριδόγλου στην Ιερά Μονή για να προσκυνήσει, ο οποίος είχε διατελέσει επί πολλά χρόνια διαχειριστής της Μονής. 

Όταν την πρωτοείδα και με κοίταξε, κάτι άλλαξε αμέσως μέσα μου, που συνεχίζει να υπάρχει μέχρι σήμερα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το ήρεμο και γλυκό της φωτισμένο πρόσωπο. Δεν θα ξεχάσω τα πνευματικά της λόγια στις τακτικές μου επισκέψεις μέχρι τον θάνατο της, που μου έλεγε ότι η Παναγία και ο Άγιος Άνθιμος είναι δίπλα μου. Είχε το χάρισμα σε λίγα λεπτά να σου απαλύνει τον πόνο των προβλημάτων σου και ψυχικά να νοιώθεις όμορφα. Στην καθημερινή μου προσευχή ειδικά μετά τον θάνατο της προσευχόμουν να αγιάσει το χώμα που την σκεπάζει.

Πιστεύω οι προσευχές όλων μας να εισακουστούν και η Εκκλησία μας να κατατάξει  την Αγία Μορφή της Ηγουμένης στο Αγιολόγιο της Εκκλησίας.

Από την ημέρα της εκταφής ολόκληρο το νησί της Χίου βρίσκεται υπό την σκέπη και την προστασία των Ιερών Λειψάνων της Ηγουμένης της Παναγίας της Βοήθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου