Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήρια δήλωση του Νότη Μηταράκη.


Ο Βουλευτής Χίου, κ. Νότης Μηταράκης, μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων των Βουλευτικών Εκλογών της 25ης Ιανουαρίου, έκανε την ακόλουθη δήλωση.
Αγαπητοί συμπατριώτες,

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ολόψυχα για την τιμή που μου κάνατε να εκπροσωπήσω τη Χίο στο Ελληνικό κοινοβούλιο. Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για τα δικαιώματα του τόπου μας.  Με αποφασιστικότητα, αφοσίωση, και αίσθημα ευθύνης.

Είναι σπουδαίο ότι η Νέα Δημοκρατία στη Χίο κατάφερε να πετύχει και το καλύτερο πανελλαδικό ποσοστό της αλλά και την μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με τις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές. Αποδεικνύει τις μεγάλες δυνατότητες που είχε το ψηφοδέλτιο μας αλλά και την σπουδαία προσπάθεια που έκαναν όλοι οι συνυποψήφιοι.

Κοιτώντας μπροστά, είναι βαθιά η πεποίθηση μου ότι στην πολιτική πρέπει να προχωράς χωρίς προκαταλήψεις, ιδεολογικές αγκυλώσεις και αποκλεισμούς. Και έτσι θα πορευθώ προσωπικά, με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον της Χίου.

Η κυβερνητική αλλαγή που έγινε στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ασφαλώς δημιουργεί νέα δεδομένα στη χώρα. Δημιουργεί και μεγαλύτερες ευθύνες σε όλους μας προκειμένου να μην χαθούν οι τεράστιες θυσίες που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια και να μην κινδυνεύσει η ευρωπαϊκή μας προοπτική.

Σε κάθε περίπτωση επιβάλλει να εργαστούμε με ακόμα πιο έντονο τρόπο για την ανασυγκρότηση της τοπικής οικονομίας, την αντιμετώπιση της ανεργίας, και την ανάδειξη των φυσικών μας πλεονεκτημάτων.

Δική μου φιλοδοξία είναι να φανώ χρήσιμος στον καθένα σας χωριστά. Θα είμαι διαρκώς κοντά σας.
Νότης Μηταράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου