Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Δήλωση κ. Μουσουρούλη για φημολογία περί υποψηφιότητας στο Δήμο Χίου


Με αφορμή φημολογία περί ενδεχόμενης υποψηφιότητάς του, για το Δήμο Χίου, ο Βουλευτής N. Χίου της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Μουσουρούλης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 « Αισθάνομαι πραγματικά άβολα που απασχολώ τους συμπολίτες μου αυτή τη δήλωση. Αναγκάζομαι  όμως να το πράξω καθώς, το τελευταίο διάστημα, παρατηρείται όλο και πιο πυκνά, μια φιλολογική εμμονή σχετικά με τις υποψηφιότητες για την τοπική αυτοδιοίκηση, στην οποία περιλαμβάνομαι και εγώ.

Δηλώνω λοιπόν, κατηγορηματικά ότι δεν θα θέσω υποψηφιότητα για κανένα αυτοδιοικητικό αξίωμα. Δηλώνω επίσης, κατηγορηματικά, ότι ουδέποτε συζήτησα με τον οιονδήποτε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Επικουρικά, αναφέρω δημόσια αυτό που πιστεύω: ότι ούτε έχω, ούτε μου έδωσε κανείς το πολιτικό ή άλλο δικαίωμα να μεταχειρίζομαι «αναλόγως» το αξίωμα του Βουλευτή, για το οποίο έθεσα υποψηφιότητα και έλαβα εντολή. Μια εντολή στην οποία επιχειρώ να ανταποκρίνομαι καθημερινά και μέχρι τη λήξη της θητείας μου.

Το ενδιαφέρον των συμπολιτών μας για το ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι, και, κυρίως, για το ποιές εγγυήσεις παρέχουν οι υποψηφιότητές τους σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της εποχής, είναι, βεβαίως, δικαιολογημένο. Αντίθετα, απορριπτέο είναι το μικροπολιτικό παρασκήνιο γιατί αποπροσανατολίζει από τις απαιτήσεις αυτές αλλά και εμποδίζει την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στα κοινά ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου